Svi MotoGP ustupci za 2016. godinu

MotoGP komisija sastala se u Kataru i iznela detalje promena koje se spremaju za 2016. godinu. Međutim, još uvek su vidljivi ustupci za proizvođače bez pobede.

Umesto dosadašnjih pet agregata po vozaču, MotoGP vozači će u 2016. godini moći da koriste po sedam agregata. Minimalna težina biće 157 kilograma, a biće dozvoljeno korišćenje 22 litre goriva, dve litre više nego što se danas koristi.

Iako u narednoj godini više nećemo imati fabričke motore i motore otvorene kategorije, proizvođači koji nisu ostvarili pobedu u suvim uslovima tokom 2013, 2014 i 2015. godine moćiće da voze po povoljnijim uslovima.

To znači da će smeti da koriste 24 litre goriva, mekši pneumatik i čak 12 agregata po vozaču, a biće im dozvoljeno i da usavršavaju motor tokom sezone i da učestvuju na većem broju testova.

Najveća razlika u odnosu na trenutnu sezonu je u tome što se iz upotrebe u potpunosti „izbacuju“ open motocikli, što znači da nećemo imati dva motocikli istog proizvođača koji će imati različite uslove, kao što je to danas slučaj sa Hondom i Yamahom.

Najveća promena za 2016. godinu svakako je korišćenje otvorenog ECU softvera, tokom čijeg razvoja će najviše sredstava uložiti vodeći proizvođači.

Igor Gašparević

Igor je jedan od osnivača sajta. Od 1997. godine ne propušta ni jednu moto trku u Šampionatu Srbije. Voli da piše i trudi se da bude objektivan. Osim pisanja, zadužen je i za društvene mreže, tako da vam uglavnom on odgovara na sva pitanja.

Video