Seat Eurocup: Bulatović na korak od bodova

Konačno je došao trenutak istine u Estorilu, kvalifikacije i prva trka za vozače Lein Racing tima, Mladena Lalušića i Dejana Bulatovića. Zbog gužve na stazi, Mladen Lalušić nije mogao da napravi dobro vreme, pa je zato morao da započne trku sa zadnje pozicije. I pored toga što se Dejan Bulatović kvalifikovao kao 20-i, zbog crvene zastave na stazi, nije mogao dati najbolje od sebe što je pokazao na trci. Preostalo je da startuje sa 20. pozicije, ali već na startu i u prvih nekoliko krugova došao je do 11. pozicije, kad su počeli problemi.

11229475_10203699689924535_55757283_o
„Ne mogu da poverujem! Ovo je bila najbolja trka za mene do sad u Eurocupu, dok menjač nije počeo da izbacuje iz brzine i pumpa goriva da prekida. Moja 11. pozicija bila je odmah iza grupe od 4 vozača, koje sam mogao u narednih nekoliko krugova da prođem i da osvojim prve bodove. Imali smo sjajnu taktiku koja nam je sačuvala gume, ali ipak nisam imao sreće. Žao mi je, ali ono što mi daje nadu je to što sad znam da mogu u prvih 10. Čeka nas naporan dan, sigurno i duga noć, ali tako je kako jeste, a sad krećemo na posao, promenićemo menjač, elektroniku i nadamo se da ćemo stići.“

11211609_10203699689684529_2093187010_o

11245202_10203699690004537_6048756_o

Timski menadžer Miroslav Rastović znao je da će tim biti brži ovaj vikend, ali nije predvideo lošu sreću i probleme. „Od drugog slobodnog treninga imali smo problema sa svim elektronikama u oba auta. Pokušavali smo uz pomoc inžinjera iz Seat Sporta da uklonimo probleme koji su nas mučili, nažalost u presudnom trenutku u kvalifikacijama pojavili su se i dodatni problemi sa menjačem u automobilu Dejana Bulatovića. Nažalost razlika kvalifikacija i trka je bila samo nekoliko sati, a za to vreme nismo mogli otkloniti sve probleme koji su se pojavili na autu. Osposobili smo oba za prvu trku i znali smo da će Dejan Bulatović osvojiti prve bodove samo ako se za vreme trke ne ponove problemi. Krenulo je vrlo dobro i probijao se ka top 10, a znali smo da će krug za krugom osvajati pozicije jer smo za razliku od ostalih kontra taktikom gume sačuvali za obe trke. Nazalost u petom krugu menjač u automobilu je počeo otkazivati i nije izdržao do kraja. Dejan je morao odustati, ali jedna pozitivna stvar je da je barem Mladen bez ikakvih problema završio trku. Sad nas čeka duga naporna noc, menjanje kompletne instalacije na automobilu i promena menjača. Sutra za drugu trku nadamo se barem da će oba automobila završiti bez ikakvih problema.“

11211881_10203699689804532_2128690933_o

Podijum su osvojili prošlogodišnji šampion španac Pol Rosell, dok se na drugo mesto sa 9. startne pozicije probio sjajni norvežanin Stian Paulsen, a treća je bila super brza Francuskinja Lucile Cypriano koja je startovala sa pol pozicije. Druga trka po planu trebala je biti 11 krugova za razliku od današnje sa 15, odluka je ipak promenjena, tako da i druga trka će biti dosta teska i duga sa 15 krugova, što je dodatno pokvarilo timske planove u vezi taktike sa super mekim Yokohama gumama koje mogu da otkažu jos u 5-6 krugu.

Predrag Grujić

Peđa se timu priključio neposredno po osnivanju. Razvoj sajta podstiče kroz vesti i fotografisanje domaćeg auto i karting šampionata, jer kao nekadašnji vozač malog N-a ima najsvežije informacije.

Video