Auto trke INTERVJU

Reč, dve sa Aleksandrom Marinkovićem

Kao što smo već i najavljivali, portal TRKE.rs osnovan je sa namerom da piše o svakom takmičaru, a najviše o onima koji su možda u manjoj žiži javnosti. Danas govorimo o sjajnom momku iz Aranđelovca, koji ulaže sve napore da ostvari svoje dečačke snove. Počelo je sve 2013. pravljenjem Yuga za klasu mali N, gde je na prvoj svojoj trci u karijeri bio u prilici da se bori za mesto na podijumu. Reč je o Aleksandru Marinkoviću Maretu…

Mare, drago nam je da si sagovornik TRKE.rs portala… Kako je došlo do toga da počnes da se baviš automobilizmom?

Prvo da se zahvalim vama i vašem sajtu TRKE.rs na pozivu. Tu ljubav i strast jednostavno imam u genima. Moj pokojni deda i otac su se bavili trkama, a moj otac je sada ponosni vlasnik male kolekcije oldtimera. Tako da od detinjstva pratim i volim trke i bilo je pitanje trenutka kada ću zakoračiti u ovaj svet.

Godinama, veliku ljubav gajiš i prema motorima? Otkud to da se nisi odlučio možda za moto sport?

Pre nego što sam počeo da vozim motor, takmičio sam se u disciplinama ispita spretnosti i sajamskih relija, ali na žalost u tom trenutku nisam mogao da se posvetim autosportu. Motor sam vozio više rekreativno i kao svi motoristi imao sam pad i malo težu povredu zbog koje sam prestao da vozim motor. Čim mi se u ukazala mogućnost i prava prilika zgrabio sam je i svim snagama se trudio da sebi otvorim vrata auto sporta.

mare2

Već na svojoj prvoj kružnoj trci ostvario si zapažen rezultat u konkurenciji od preko 30 vozača?

Iskreno nisam očekivao tako dobar plasman, pogotovo što je konkurencija odlična i ima pregršt iskusnih i vrlo talentovanih vozača. Tog trkačkog vikenda na Batajnici vozila se dupla trka. Prvog dana sam izborio osmu startnu poziciju u konkurenciji od 30 i više vozača u klasi „mali n“. Sledećeg dana sam imao znatno bolju četvrtu startnu poziciju u istoj konkurenciji. Već u prvom delu trke borio sam se za treće mesto, ali nažalost došlo je do kontakta sa drugim vozačima i odustao sam zbog kvara na automobilu. Izuzetno sam ponosan na svoj uspeh na toj trci.

mare3

Ove godine ulaziš jako spreman u novu sezonu uz pomoć svojih tjunera porodice Brkić i drugara? Kakvi su planovi za predstojeću sezonu?

Da, vrlo sam zahvalan Urošu Brkiću koji je od prvog dana uz mene, sa svojim savetima mi je dosta pomogao. Tako da on za mene nije samo tjuner vec smo postali i drugari. Ove sezone vozim za ASK „TOPOLA“ iz Topole i ovom prilikom im se zahvaljujem na ukazanoj pomoći. Ne mogu, a da ne spomenem, „Auto kozmetika M“, „Vanilica“ – slatka radionica, Auto centar „Ćosović, „Vila Vidikovac“ , Servis hladnjaka „Baja i Kiza“, Pekara Pobeda, Bratstvo „Sveti Đorđe“, kao i druga Šapu i tatu Mareta koji su svaku trku uz mene. Moj plan je da dam sve od sebe, da vozim najbolje što umem i mislim da će rezultati sami doći.

mare6

mare5

Neki zanimljiv događaj ili loše iskustvo koje bi izdvojio?

Loše iskustvo nisam imao. Kružna trka na Ponikvama je jedino što ću dugo pamtiti. Kiša je padala toliko jako da je u nekim delovima staze bukvalo reka tekla i jedva smo kontrolisali vozila da ostanu na pravoj putanji. To je za mene bio jedan od zanimljivijih događaja na auto trkama. Hvala veliko svima koji mi pomažu da se bavim auto trkama i vidimo se već 24.maja na stazi Mišeluk.

foto: bud3.net / TRKE.rs / privatna arhiva

Predrag Grujić

Peđa se timu priključio neposredno po osnivanju. Razvoj sajta podstiče kroz vesti i fotografisanje domaćeg auto i karting šampionata, jer kao nekadašnji vozač malog N-a ima najsvežije informacije.

Video