Promena tehničkih pravila za 2015. godinu

MotoGP komisija koju čine Carmelo Ezpeleta (Dorna), Ignacio Verneda (FIM), Herve Poncharal (IRTA), Takanao Tsubouchi (MSMA), Javier Alonso (Dorna) i Mike Trimby (IRTA) na sastanku održanom 7. novembra donela je sledeću odluku:

Moto3 šasija

Spisak takozvanih „performance“ delova biće proširen, tako da obuhvati hladnjak i airbox. U interesu bezbednosti, proizvođači i timovi će moći da uklone delove sa oklopa i sedišta. Svi ostali delovi moraju ostati standardni.

Svi ostali delovi šasije, koji se ne nalaze na spisku „performance“ delova ili senzora, mogu se unapređivati od strane proizvođača i timova, bez potrebe za homologacijom.

Moto3 senzori

U cilju smanjenja troškova, Moto3 timovi će ponudu za senzore moći da zatraže od većeg broja dobavljača.

Moto3 prenos

Najveći dozvoljeni odnos prednjeg i zadnjeg lančanika, povećan je sa dva na tri.

Moto3 motori za vozače po pozivu

Da bi se omogućilo učešće u Moto3 šampionatu po povoljnijim cenama, vozači koji dobiju pravo učešća na trci po pozivu (wild card) moćiće nastupati sa agregatima homologiranim za 2014. i 2015. godinu.

Zakrilca – Sve klase

Zakrilca koja su sve češće deo oklopa na motociklima, prema pravilniku će u 2016. godini na svakoj ivici morati da ima radijus od najmanje 2,5mm.

Gume – MotoGP klasa

Snabdevač pneumatika u MotoGP klasi ujedno je i vlansik istih. Timovi su u obavezi da sve pneumatike vrate proizvođaču nakon svake trke ili testa.

Igor Gašparević

Igor je jedan od osnivača sajta. Od 1997. godine ne propušta ni jednu moto trku u Šampionatu Srbije. Voli da piše i trudi se da bude objektivan. Osim pisanja, zadužen je i za društvene mreže, tako da vam uglavnom on odgovara na sva pitanja.

Video