INTERVJU Moto trke Priče iz boksa

Par reči sa Igorom Arsićem

Kratak intervju dao nam je šampion klase 600 SS Igor Arsić, koji je u napetoj borbi do poslednje trke, sa samo jednim poenom prednosti nad Nenadom Stojanovićem, stigao do titule po drugi put za redom.

Igore, druga sezona za redom koju si završio sa titulom osvojenom sa minimalnom prednošću. Kao i prethodne sezone, i u 2014. Šampion se odlučivao na poslednjoj trci na Ponikvama. Kakvi su utisci?

Da, ovo mi je druga sezona završena sa šampionskom titulom i kao i prošle sezone, zadnja trka je odlučivala da li ću završiti prvi u generalnom plasmanu ili ne. Iskreno, bilo je teško i uzbudljivo, jer smo vozili spojeno 600 i 1000 i na poslednjoj trci u Ponikvama konkurencija je pojačana sa kolegama iz Bugarske. Lično sam jako zadovoljan s obzirom da nisam imao ni jedan trening poslednje dve godine i da je konkurencija bila ozbiljna.

Vratili bismo se na početak tvoje karijere. Otkud baš moto trke?

Od malena sam bio zaljubljenik u motore i pratio sam trke. Motodrom na Beranovcu je blizu mesta gde živim, tako da nisam propuštao ni jednu trku. Uz veliku želju za trkama, 2010. godine sam odlučio da se oprobam na stazi i prva trka je bila u Kraljevu koju sam završio na četrvrtom mestu u klasi 600 Happening. Nakon toga sam sa timom AMKK Divlji otišao na pripreme i štelovanje motora u Grčku, na stazi Serez, da bi ubrzo posle tih priprema završio na drugom mestu u Batajnici i na kraju sezonu završio kao vicešampion.

Arsa pre pre

Nakon dve osvojene titule, u 2015. Godini ti se pruža prilika da osvojiš zlatnu kacigu, priznanje koje se dobija za tri osvojene titule u nizu. Veruješ li da možeš do ovog priznanja?

Što se tice Zlatne kacige, biće jako teško jer je konkurencija jaka i ozbiljna, ali verujem u sebe i potrudiću se maksimalno da uz pomoć tima i podrške prijatelja dođem do nje.

Arsa pre

Kakvi su planovi za narednu sezonu? Da li ćeš možda voziti i neke trke van granica Srbije?

Planovi za sledeću sezonu su da ću voziti naš šampionat, a u zavisnosti od finansija odličićemo da li ću voziti Šampionat Istočne Evrope. Iskreno, planiram i da se oprobam u Supermoto šampionatu kod nas, tako da će biti malo šansi da u RR klasi nastupim van granica naše zemlje.

Da li ostaješ na istom motoru ili?

Da, i sledeću sezone ću voziti Kawasaki ZX6R, ali sa većim prepravkama agregata i ogibljenja u odnosu na ovu sezonu. Do sada sam vozio gotovo fabrički motor, ali kako je ove sezone Zlatna kaciga u igri, moraću da se spremim maksimalno.

Arsa 3

Na trkama se stalno događaju razne stvari. Kakve anegdote su tebe zadesile tokom karijere?

Ne mogu da izdvojim jednu situaciju. Bilo je tu svega – guranje sa ostalim učesnicima u toku trke, padova, kvarova na motoru, propuštenih prilika i slično.

Koja trka ti je najdraža?

Kao najdražu trku mogao bih da izdvojim poslednju trku ove sezone, na stazi Ponikve. Glavni razloga tome je što nisam vozio kvalifikacije i u nedelju sam startovao sa poslednjeg mesta. Pored jake konkurencije iz Bugarske, uz veliku volju i podršku, uspeo sam da završim na drugom mestu što je bilo dovoljno za šampionsku titulu. Želim da iskoristim ovu priliku i da se zahvalim svom timu Moto Stars i da pozdravim sve čitaoce sajta TRKE.rs i sve one koji su me podržavali i pomogli da dođem do uspeha.

Kao neko ko se raduje dobrim trkama, nadamo se dobroj brobi naredne sezone, a neka bolji pobedi!

 

Foto: Nebojša Cvetković, Selver Dottore Skorup

Igor Gašparević

Igor je jedan od osnivača sajta. Od 1997. godine ne propušta ni jednu moto trku u Šampionatu Srbije. Voli da piše i trudi se da bude objektivan. Osim pisanja, zadužen je i za društvene mreže, tako da vam uglavnom on odgovara na sva pitanja.

Video