Paolo Simoncelli: „Tim mi daje snagu“

Pre dve godine, otac Marca Simoncellija je pokrenuo projekat SIC 58 Squadra Corse. Paolo Simoncelli je podelio svoja najnovija osećanja o značaju projekta, čiji je cilj jačanje karijere mladih italijanskih vozača.

Nakon tragičnih događaja, 23.oktobra 2011.godine, Paolo Simoncelli je prošao kroz dve godine dubokog razmišljanja tokom kojeg je tražio podsticaj  koji će odgovarati sećanju na svog sina, kao i platformu za predstojaće italijanske talente.

“Recimo da sam hteo da dokažem sebi da je to moguće”, objašnjava Paolo. “Posle dve godine, razgovarao sam o mogućnostima sa svim Marcovim sponzorima i svi su nam dali svoju podršku. Počeli smo sa pre-Moto3 u Italiji, sa dve 125cc Honde, sa Kevinom Sabatuccijem i Mattiom Casadeijem.Ove godine, imamo dvojicu novih vozača, Nicodemo Matturro i Tony Arbolino, sa kojima smo osvojili titulu.”

Bez sumnje, Paolove oči su bile ožarene dok je diskutovao o svom timu.

“Da budem brutalno iskren, ceo ovo projekat je počeo da me održava u životu, “ emotivno je priznao. “Kada su, nakon prve trke, moja žena i ćerka u potpunosti podržale šemu, znao sam da je ovo pravi način da se ide napred.”

SIC 58 Corse garderoba se takmičila u Valensiji pre dve nedelje u finalnoj rundi 2014 FIM CEV Repsol šampionata, vozači Tony Arbolino i Anthony Groppi(pozvan da se takmiči od strane tima) su vozili KTM-ove, koji su korišćeni tokom Moto3 Svetskog šampionata, sa Niccolom Antonellijem i Eneom Bastianinijem.

“Problem u pogledu opreme je novac,” Simoncelli nastavlja. “Ja imam četvoricu vozača, od kojih dvojica ne plaćaju ništa. Moram da priznam da imam podršku od Fausta Gresinija. On je rekao da ima 49% od tima; u stvarnosti, to je 50%, ali mi dopušta da upravljam timom u kojem god pravcu želim – on kaže da je tim moj.

“Naš cilj je Svetski šampionat. U našoj kamp prikolici imamo sliku Marca i ja bih želeo da ta slika dostigne Svetsko prvenstvo. Sa poštovanjem prema svim vozačima, mnogo verujem u Tonyja, on je pravi fenomen po mom mišljenju. On nikada nije vozio četvorotaktni Moto3 motocikl, ali uprkos tome, on je zaista prošao dobro kada smo otišli u Valensiju.”

Sledeći cilj za Simoncellija je da se njegov tim takmiči sa punim radnim vremenom u Moto3 redovima, u 2015 FIM CEV Repsol seriji.

“Da, za taj cilj sam siguran,” počinje da sumira. “Uveren sam da su način na koji idemo u ovom prvenstvu, kao i priprema, na veoma visokom nivou i to je savršena priprema za vozače i timove za Svetsko prvenstvo. Ako možete to uraditi ovde, možete i u Svetskom šampionatu. Još jednom, cela organizacija u Italiji je dobra, ali je opšto nivo nešto niži. Želim da znam stvarni nivo vozača.

“U 2015 mi ćemo odraditi kompletnu FIM CEV Repsol sezonu, definitivno sa Arbolinom i sa još jednim vozačem, koji još uvek nije potvrđen. Ideja je takođe da se nastavi sa radom u italijanskom šampionatu, sa četiri vozača. Posle toga, videćemo šta će biti…”