Auto trke Rally

Održan 9. Rally Jahorina 2015

Posle održanog 9. Rally Jahorina, ujedno je počeo i šampionat Srbije u reli disciplini. Otkazivanje termina predviđenih za ranija održavanja relija, septembar je nažalost bilo vreme kada će takmičari ove discipline prvi put nastupati. Da stvar bude još teža po takmičare, oni su se morali zaputiti put Sarajeva, kako bi zabeležili svoje prve bodove.

Jako mali prijavljenih posada bio je za ovaj reli, svega 12, od kojih su čak šest posada bile iz Srbije. Mnogo zamerki od strane takmičara dolazi na račun organizacije, gde je par brzinaca bilo otkazano.

Pobednik 9. Rally Jahorina bila je posada Vladica Rabrenović / Dragan Rabrenović sa Renault Cliom 3, koji su bili bolji od posade Vladimir Zečević / Dario Konstantinović u Pežou 206 RC u generalnom plasmanu. Posada Zečević / Konstantinović ujedno je stigla i do pobede u klasi N3, ispred drugoplasirane posade Nikola Jović / Branislav Jović, odnosno trećeplasirane Nenad Vićentić / Nataša Tunguz.

Posada Daniel Ernstedt / Henrik Hamberg, prijatelji Vladice Rabrenovića, sa svojom Seat Ibizom koja je pripremana u WRR timu u Čačku imala je izletanje već prvog dana, ali je sjajan tim mehaničara WRR tima uspeo da napravi auto za nedeljni dan relija. Na kraju, ova posada stigla je do pete pozicije u generalnom plasmanu.

dika

„Za početak, lepo je biti u Sarajevu koji je stvarno prelep grad. Sam reli je prošao u znaku loše organizacije, ali se sve zaboravi onog trenutka kada se popnete na podijum. A kako se penje na podijum, pa tako što je auto odlično služio, ja bio na visini zadatka, a Dika neverovatan. Dva puta nas je izvukao iz situacije koja ne prašta, i to samo sa svojim umećem i iskustvom.

Vreme nas je poslužilo, kiša je sve vreme bila na granici da pada, ali je ipak obilazila brzince. Mi nismo skidali slikove sa auta i kada je većina timova stavljala intermedijume. Čestitam pobednicima relija Rabrenović – Mitrović koji su jedini bili brži od nas. Ali bolje od drugog mesta nije moglo, jer Vladica je fenomenalan vozač u superiornijem automobilu. Prvo mesto u klasi je bitno i ne očekujem ni jedno drugo mesto u ostatku sezone.“ – izjavio je Dario Konstantinović, suvozač Vladimira Dike Zečevića.

Klasa Yugo 55 mali N, ili N1 klasa, imala je samo jednog predstavnika iz Srbije, pa je tako mlada debitantska posada Luka Kotorčević / Dejan Pejić polako i strpljivo skupljala prve reli kilometre i upoznavala se sa ovom disciplinom, ostavivši iza sebe i konkurente iz jačih klasa.

kotorcevic

„Mislim da osim u svoje, govorim i u ime svog suvozača, Dejana Pejića, kada kažem da sam zadovoljan ishodom našeg prvog relija. Direktnu konkurenciju u klasi nismo imali, ali smo svakako dali sve od sebe da završimo reli, uz što bolje vreme, što mogu reći da smo i ostvarili zauzevši  7. mesto u generalnom plasmanu sa Yugom od 1100 kubika. Cilj je bio da se što bolje upoznamo u automobilu, kao i sa samom reli disciplinom. Imali smo pehova, mislim da smo mogli biti brži, ne po pitanju same brzine već po broju grešaka na brzincima, kojih je trebalo biti poprilično manje, ali prva trka za to i služi, na greškama se uči.

Organizacija je bila na znatno nižem nivou od očekivane, počevši od apsolutnog nepoštovanja satnice, nepotpune vremenske karte pa sve do otkazivanja skoro pola brzinaca. Ali reli je ipak, naspram naših očekivanja, priveden kraju, a meni će ipak ostati u lepom sećanju, najviše zbog brzinaca koji su za mene neopisiv doživljaj u poređenju sa brdskim stazama.

Pored svega, želeo bih ovom prilikom da se zahvalim onima koji su doprineli odlasku na ovaj reli, na prvom mestu Presidente Slot Club kockarnicama iz Kruševca, Zalagaonica i Menjačnica Euro, prodavnici Auto Delovi Start, Auto Servis SPEED, Butik i menjačnica BNS fashion, Mehurić Servis, kao i prijateljima, Željku Pisariću, Ljubanu Andriću. I naravno kumu Bobanu i čoveku poznatom kao Vule Radar koji su mi preko noći obezbedili komunikaciju za automobil.“ – jasan je bio mladi Kotorčević.

Klasa do 1400 kubika N/A, iz Srbije su krenule dve posade Uroš Simić / Igor Kadić sa Pežoom 106, odnosno još jedna debitantska posada Miloš Marjanović / Boris Stanko sa Yugom 1300. Ipak malo iskusnija posada Simić / Kadić bila je uspešnija i trijumfovala je u ovoj klasi.

1300

Poredak svih takmičara koji su nastupali:

1. Rabrenović / Mitrović – Renault Clio
2. Zečević / Konstantinović – Peugeot 206 RC
3. Vrpčić / Pospiš – Renault Clio RS
4. Jović / Jović – Renault Sport Clio
5. Ernstedt / Hamberg – Seat Ibiza
6. Hadžić /  Tojić – Honda Civic Type R
7. Kotorčević / Pejić – Zastava Yugo 55
8. Simić / Kadić – Peugeot 106
9. Gerh / Kubur – Zastava Yugo 55
10. Živković / Živković – Zastava Yugo
11. Marjanović / Stanko – Zastava Yugo 1300
12. Vićentić / Tunguz – Renault Clio RS

Sledeći je Serbia reli koji se vozi od 18. do 20. septembra u Užicu.

 

foto: Smile and Click studio

Predrag Grujić

Peđa se timu priključio neposredno po osnivanju. Razvoj sajta podstiče kroz vesti i fotografisanje domaćeg auto i karting šampionata, jer kao nekadašnji vozač malog N-a ima najsvežije informacije.

Video