MotoGP pregled pred prvi test

Jugoistočna Azija je bila omiljena destinacija za predsezonski, februarski test u ranijim godinama i ta tradicija se nastavlja i u 2015., sa prvim pojavljivanjem koje će biti praćeno još jednim testom u Sepangu, na kraju meseca.

Ne bi bilo iznenađenje videti dvostrukog, aktuelnog šampiona Marca Marqueza na vrhu radne liste, kako podešavanja Repsol Honda vozača i njegovog kolege Danija Pedrose izgledaju dobro ažurirana, sa svojim ličnim RC213V prototipom, u nedeljema pre početka sezone u Kataru(krajem marta). HRC se pripremao za povratak u akciju na nedavnom privatnom testu u Sepangu sa bivšim MotoGP svetskim šampionom Caseyem Stonerom.

Međutim, Movistar Yamaha MotoGP par, Valentino Rossi i Jorge Lorenzo će takođe gurati svoju YZR-M1 mašinu do krajnjih granica, kako bi osigurali da njihov tehnički paket na zaostaje za onim koji nudi  HRC  svojim vozačima.

Ducati tim, Andrea Dovizioso i njegov novi timski kolega Andrea Iannone će koristiti GP14.3 mašinu – evolucija GP14.2 – na Sepangu 1. Njihov novi GP15 će biti spreman za Sepang 2, koji počinje 23.februara.

Na drugoj strani, Aleix Espargaro i MotoGP novajlija Maverick Viñales će imati za cilj da okrenu što više mogućih krugova na njihovom novom Suzukiju GSX-RR, pošto se japanski proizvođač priprema za puno radno vreme u premijer klasi. Espargaro je naporno radio poslednjih nedelja kako bi povratio svoju kondiciju posle povrede ligamenata kolena u decembru, na privatnom treningu.

Novi CWM LCR Honda MotoGP tim će dati neko vreme Calu Crutchlowu na stazi na fabričnim specifikacijama RC213V Honde, dok će se Jack Miller predstaviti na otvorenim specifikacijama RC213V-RS. Miller je vozio motocikl u Valensiji i nakon toga opet u Sepangu, krajem novembra, kako je prešao iz Moto3 kategorije u MotoGP.

Vozač Estrella Galicia Marc VDS tima, Scott Redding, će gledati da se vrati u tempo što je ranije moguće sa svojim novim RC213V fabričkim prototipom.

Još jedan tim sa novom strukturom u 2015. je fabrika Aprilia Gresini i oni se nadaju da će da povećaju svoj učinak kroz iskustvo Alvara Bautiste i Marca Melandrija, koji su takođe započeli testiranje svog novog motocikla u novembru. Isto tako, dolazni NGM Forward Racing par, Stefan Bradl i Loris Baz, će nastaviti svoju adaptaciju na nepoznatoj mehanizaciji, kako su izgradili iskustvo na otvorenoj Yamahi, sa paketom sada usmerenim isključivo na šasije Yamahe.

Monster Yamaha Tech 3 mladi par, Bradley Smith i Pol Espargaro, znaju da će dobiti podršku od Yamahe sa svojim YZR-M1 motociklima tokom cele sezone, i oni će biti spremni da uporede svoja prolazna vremena sa vremenima Rossija i Lorenza u Sepangu.

Na drugoj strani, vozač Pramac Racing tima, Danilo Petrucci, zajedno sa vozačima Avintia Racinga, Hectorom Barberom i Mikeom Di Meglio, će oprobati svoje Ducati mašine. Pramac Racing Yonny Hernandez će propustiti test zbog povrede ramena i biće zamenjen Michaelom Pirrom, zvaničnim test vozačem Ducatija.

Eugene Laverty, koji je novi vozač Drive M7 Aspar tima, će pažljivo pratiti prolazna vremena Nickyja Haydena na otvorenoj RC213V-RS, uz vozača Cardion AB Motoracinga, Karela Abrahama, na istim specifikacija motocikla. Vozač Octo IodaRacing tima, Alex De Angelis, će imati zadatak da drži korak na visoko konkurentnom terenu na svojoj Apriliji.

Nakon tri dana testiranja na Bridgestone gumama, četvrti dan testova u Sepangu će biti rezervisan za manje grupe vozača na Michelin gumama, pred povratak francuskog brenda u MotoGP u 2016.

 

Foto: www.motogp.com

Video