Auto trke Drift INTERVJU Priče iz boksa

Jedina devojka među drifterima

Nastavljamo sa intervjuima sa takmičarima iz Srbije. Ovog puta imali smo prilike da porazgovaramo sa Milicom Tikić, devojkom iz okoline Vršca koja se pre dve godine oprobala u drift trkama i tu se zadržala već drugu sezonu. Šta o svemu kaže Milica, pročitajte u nastavku.

Milice, imaš 22 godine i već dve sezone učestvuješ na drift trkama. Odakle ideja za učešćem na drift trkama?

Prvo veliki pozdrav za sajt Trke.rs. Ja sam oduvek volela takvu vrstu vožnje, tako da je je bilo samo pitanje vremena kada ću krenuti da se i ozbiljno bavim time. Ovo mi je druga sezona i generalno, ja sam zadovoljna svojim rezultatom s obzirom da nemam nijedan trening pred trku.

Koliko nam je poznato, jedina si devojka u Srbiji. Znamo i za Ramonu Rusu koja je učestvovala na trkama u Srbiji, ali generalno koliko su žene česta pojava u ovom sportu? Da li se u nekim zemljama voze klase u kojima učestvuju samo devojke?

Ramona je komšinica iz Rumunije i odličan je vozač. Kod nas u Srbiji, ja sam jedina devojka koja vozi drift trke. U inostranstvu postoji klasa gde samo žene voze – Queen of Europe ali nažalost, nema ih u velikom broju. Generalno gledano žene nisu česta pojava u ovom sportu.

Milica Tikić 1

Da li znaš za još neku devojku koja planira da se priključi šampionatu?

Nažalost, još uvek nemam koleginicu u Srbiji. Nisam čula da se još neka devojka sprema za ovaj sport. Tako da ću morati da pričekam na to, ali nadam se ne dugo. Mada, u suštini mi ne smeta što se suprotstavljam muškarcima. Smatram da je to ozbiljan izazov s obzirom da su svi sjajni vozači.

Tvoj BMW u rozoj boji svakako privlači pažnju na svakoj trci. Šta je na njemu još rađeno da bi bio spreman za drift?

Da, moj auto je presvučen u florescentno rozu foliju sa upečatljivim nalepnicama Hello Kitty kao i broja #87. Na njemu je bilo dosta prepravki. Trapovi su prepravljani i stavljeni su sportski amortizeri kako auto ne bi poskakivao na stazi. Nažalost, još uvek nisam sredila auto onako kako treba, tako da mi to pravi veliki problem na svakoj trci. Ubačen je i drugi, V8 motor od 4000 kubika. Motor je dosta snažan i pravi je izbor za ovako nešto, jer je dosta izdržljiv. Urađen je roll bar unutar auta kao i hidro ručna. Hlađenje auta je takođe prepravljeno. A tu je naravno i dosta „sitnih“ prepravki 

Kakvi su dalji planovi? Da li ćeš menjati auto ili možda raditi još nešto na ovom?

Auto ne želim da menjam, jer sam se baš navikla na njega. Možda bih i trebala da promenim školjku auta, ali ipak će ostati ovaj jer sa njim sam počela i sa njim želim i da uspem. Tako da jedino što ću prepraviti jesu trapovi koji mi zadaju dosta problema. Mada, nikad se ne zna, možda i neki turbo da se ubaci.

Milica Tikić 4

Da li za 2015. godinu planiraš odlauzak na neke od trka u inostranstvu?

Sledeće sezone voziću šampionat kod nas, ali može da se desi da vozim i neku trku kod komšija na Croatian Drift Challenge. Takođe, veliku želju imam da vozim Queen Of Europe. Nadam se da će mi to sledeće godine poći za rukom.

Milice, hvala na odvojenom vremenu, nadamo se da ćeš uspeti u ostvarenju svojih želja. 

Hvala puno sajtu Trke.rs i puno pozdrava od mene.

Milica Tikić 2

Foto: Milicina Arhiva

Igor Gašparević

Igor je jedan od osnivača sajta. Od 1997. godine ne propušta ni jednu moto trku u Šampionatu Srbije. Voli da piše i trudi se da bude objektivan. Osim pisanja, zadužen je i za društvene mreže, tako da vam uglavnom on odgovara na sva pitanja.

Video