Mercedes sprema poboljšanja

Svi vodeći svetski auto časopisi pišu da bi Mercedes sledeće godine mogao imati još bolji agregat u svojim F1 bolidima. Inženjeri Mercedesove fabrike u Brixworthu su uočili slabe tačke motora sa oznakom PU106A i za homologaciju spremaju poboljšanja.

Prvenstveno se odnosi na sisteme za obnovu energije koji, prema Autosportu, nisu tako učinkoviti kao kod suparnika. Verovatno je u pitanju obnova kinetičke energije, jer je Mercedesov MGU-H sistem najnapredniji i najusavršeniji u F1 karavanu.

Drugo područje na kojem će Mercedes postići najveći napredak je izduvni sistem, jer koncept koji se sada koristi ne pruža maksimalne performanse.

Upućeni tvrde da Mercedesov motor ima 810 konjskih snaga, a Red Bullov šef Christian Horner je nedavno rekao da Renault ima 75 konja manje.

Tajna prednosti od 70-ak konja koje Mercedesovi motori imaju u odnosu na suparnike i koja im osigurava dominaciju uz sekundu prednosti po krugu leži u razdvajanju turbine i kompresora.

Kod konvencionalne konfiguracije turbopunjača, turbina i kompresor nalaze se u istom kućištu, ali je Mercedes osmislio briljantnu konfiguraciju – kompresor su smestili ispred, a turbinu iza motora.

Izvor: Formulino.hr