Malerozan, ali ipak pozitivan vikend za Lein Racing u Portugalu

Nakon odustajanja Dejana Bulatovića zbog tehničkih problema i lošeg plasmana Mladena Lalušića zbog prerano potrošenih guma, usledila je još maleroznija druga trka u nedelju.

Sve je krenulo dobro na startu trke za Lalušića.ali ne i za Bulatovića. Još na prvoj krivini Bulatović je dobio strašan udarac u prednji desni deo automobila i zbog prevelike štete odmah je morao da odustane, iako je već na startu dobio nekoliko pozicija i probao da izbegne gužvu.

11231998_10203718729120503_1160243204_o

„Iskreno mislio sam da maler ne može biti veći od problema sa menjačem i dotokom goriva, ali ispostavilo se da može. Ne pamtim kad sam se zadnji put toliko iznervirao, ali ipak dolazim do činjenice da su to trke i da je sve moguće. Nakon Portugala, definitivno znam gde sam i koliko mogu, a to je definitivno u prvih 10. Sledeća trka je na Silverstonu u Engleskoj, to je nova nepoznata staza za mene, ali to me uopšte ne plaši. Imao sam jake bolove u vratu i u predelu rebara, ali ništa ozbiljno. Od sad neću se ja paziti, nek se paze oni.“ – izjavio je Dejan Bulatović.

11245317_10203718728920498_1959872864_n

I mladi Lalušić nije krio nezadovoljstvo, jer je već na drugoj krivini uspeo da prođe 10 vozača i da se nađe na 18. poziciji.

„Konačno sam se uhodao i krenuo baš dobro i to sa zadnje pozicije jer sam potrošio gume na kvalifikacijima i nisam mogao da se kvalifikujem na bolju poziciju. Već na startu uspeo sam da skinem 10 pozicija i da se nadjem na 18.poziciji, a nakon toga i poziciju niže. Ali nakon tri kruga tako jako su me udarili da sam morao da završim trku baš rano. Auto je bio jednostavno neupravljiv, ali to je bila strašna gužva i udaranje, da se nije više znalo ko koga udara u jednom trenutku. Ipak, znam da mogu bolje i to ćemo da vidimo tek na sledećoj trci na Silverstonu.“

11233160_10203718729080502_1629751169_o

Timski menadžer Miroslav Rastović bio je pozitivan, jer zna da oba vozača mogu do bodova iako je jako tesko.

„Konačno smo uspjeli otkloniti veće poteškoće koje smo imali s oba automobila. Osjećali smo da ako ne bude problema da bi mogli biti čak sa oba auta u bodovima. No, međutim zbog nesportske vožnje drugih vozača i nedostatka sreće nažalost oba auta su završila trku razbijeni toliko da nisu mogli nastaviti. Hvala Bogu da su momci fizički dobro, malo još trpe bolove, ali psihički su još snažniji, jer sad osjećaju da se mogu boriti sa ostalima. Rad i trud, koji svi u timu ulažemo, mora nam se prije ili kasnije negde isplatiti. Za ovaj vikend ostaje mi osjećaj da nismo rekli sve što smo trebali, nismo završili posao. Žao mi je da nismo pokazali puni potencijal, jer svi su vidjeli da imamo brzinu. Sad nam predstoji mukotrpan popravak oba automobila i borba s vremenom da se sve završi do iduće trke. Opet u Seat Leon Eurocupu idemo na nepoznatu teritoriju u Silverstone, ali svejedno nadam se da ćemo se boriti za neki bolji plasman nego do sad.“

Bilans, oštećeni automobili i dosta iskustva više. Sledeća stanica, Silverston Velika Britanija, 6. i 7. juna.

Predrag Grujić

Peđa se timu priključio neposredno po osnivanju. Razvoj sajta podstiče kroz vesti i fotografisanje domaćeg auto i karting šampionata, jer kao nekadašnji vozač malog N-a ima najsvežije informacije.

Video