Formula 1

Ispit štedljivosti za bolide u Singapuru

Potršnja goriva
Ispit za potrošnju goriva u Singapuru

Reno očekuje da će potrošnja goriva biti na granicama na stazi u Singapuru. Glavni razlog za ovo je konfiguracija staze, koja je najvećim delom „kreni – stani“. Po pravilima iz 2014, V6 turbo agregati su limitirani na 100 l goriva po trci. Slično kao što i gradska vožnja stvara problem potrošnje goriva automobilima, tako je i u Formuli 1. Konstantno kočenje i ubrzavanje znači ogromnu potrošnju goriva i to na predstojećoj trci može predstavljati najveći problem timovima.

„Kratki mlazovi snage zahtevaju odličan odziv obrtnog momenta i dovode do velike potršnje goriva“, kaže Remi Traffin iz Renoa. „Činjenina je da će potrošnja po krugu biti najveća ove sezone i da ćemo se najviše približiti potrošnji od 100 l po trci. Da vam lakše dočaram koliko su štedljivi agregati reći ću vam da smo prošle sezone trošili 150 litara po trci.“

Marko Srdić

Marko je jedan od osnivača i u timu je web developer. Za sve izmene na sajtu zadužen je on. Kada nađe slobodnog vremena piše o Formuli 1 i kružnim auto trkama.

Video