Auto trke WTCC

I Honda i Citroen s maksimalnim balastom na Motegiju

Prvi put otkako je za maksimalni balast u Svetskom šampionatu turing automobila uzeta težina od 80 kilograma, nju neće nositi samo Citroen C-Elyse, već i Honda Civic.

Oba automobila biće opterećena najvećim mogućim hendikepom na trkama japanske WTCC runde na stazi Tvin ring Motegi.

Za izračunavanje balasta uzeti su uprosečeni najbrži kvalifikacioni i trkački krugovi iz Rusije, Portugala i Argentine, a oni pokazuju da nema razlike u brzini između francuskog i japanskog modela, te oba nastupaju sa ukupnom težinom od 1.180 kg.

Vestin zaostatak za referentnim automobilima ostao je 0,3 sekunde po krugu, pa će Lade i na Motegiju imati kompenzacionu težinu od 50 kilograma. S tolikim balastom se ekipa iz Toljatija silno namučila u Argentini.

Kalkulacije pokazuju da se Chevrolet ubrzao za dve desetinke, sada mu je kašnjenje za najbržima 0,7 sekundi, što mu donosi hendikep od 10 kilograma.

Umesto da napreduje, Volvo Polstar S60 postao je dve desetinke sporiji i odnosu na najbolje automobile gubi 1,1 sekund po krugu. Švedski auto ne nosi nikakvu kompenzacionu težinu i voziće na baznih 1.100 kilograma.

2016_fia_wtcc_race_of_japan_-_compensation_weights_v1_20160810-page-001

Još vesti vezano za WTCC šampionat čitajte na www.serbiaring.com

Igor Gašparević

Igor je jedan od osnivača sajta. Od 1997. godine ne propušta ni jednu moto trku u Šampionatu Srbije. Voli da piše i trudi se da bude objektivan. Osim pisanja, zadužen je i za društvene mreže, tako da vam uglavnom on odgovara na sva pitanja.

Video