Hamilton suverenom vožnjom pobedio u Bahreinu

Već pre samog starta trke iz McLarena je stigla informacija da ekipa nije uspela da osposobi Buttonov bolid zbog čega on nije učestvovao na trci. Problem je bio u ERS sistemu za koji su ljudi iz britanskog tima bili uvereni da će otkazati tokom trke.

Problem je potom imao i šestoplasirani Massa koji nije uspeo da pokrene svoj bolid u krugu za zagrevanje, zbog čega je morao da startuje iz boksa.

Start Velike Nagrade Bahreina je prošao bez velikih uzbuđenja. Hamilton i Vettel su zadržali pozicije, ali je Raikkonen uspeo da se probije ispred Rosberga na treće mesto.

U četvrtom krugu je Nemac uspeo da povrati poziciju uz pomoć DRS-a, dok se iza njih Bottas odvojio od grupe koju je predvodio Ricciardo.

Vettel je solidno pratio Hamiltona do osmog kruga, ali je onda napravio grešku u prvoj krivini, što je omogućilo Rosbergu da izvrši pritisak i prođe ga krug kasnije.

Prve promene guma su krenule već nakon dvanaestog kruga. Promene su napravili Force India, Sauber i Lotus, a od vodećih je Vettel bio prvi koji je išao u boks. Rosberg je ispratio potez Ferrarija već u sledećem krugu, ali je Vettel napravio dovoljnu prednost na novim gumama zahvaljujući čemu se ponovo našao na stazi ispred Mercedesa. Ipak, on poziciju nije dugo zadržao pošto je Rosberg u sledećem krugu ponovo iskoristio DRS i povratio drugo mesto.

U tom krugu je i Hamilton obavio prvo stajanje, a Vettel i Rosberg su mu se značajno približili po povratku na stazu. Raikkonen je poslednji od vodećih išao u boks i on je za razliku od drugih montirao srednje-tvrde gume. Ta odluka se pokazala kao ispravna, jer i pored izgubljenog vremena zbog ostanka na stazi sa starim gumama, finac je na novim tvrđim gumama imao izvanredan tempo i u nekim momentima je čak bio i brži od lidera.

Iza se vodila odlična borba za poslednju poziciju za bodove između Grosjeana, Masse i Nasra, a najviše je izgubio Brazilac u Sauberu koji je bio vodeči u ovoj grupi pre drugog ulaska u boks, ali je izašao kao poslednji zbog sporije reakcije njegovih mehaničara.

Vettel je ponovo bio prvi koji je išao u boks i on je drugu zamenu napravio u 33. krugu, a odmah potom je isto uradio i Hamilton.

Rosberg je svoje gume promenio u 35. krugu i ponovo je po povratku na stazu pao u plasmanu iza Vettela. Situacija je bila preslikana kao nakon prvog stopa, a Vettel je čak u poslednjoj krivini napravio grešku što je dodatno olakšalo posao Rosbergu na pravcu. Vettel je tom prilikom oštetio i prednje krilo što ga je definitivno koštalo trećeg mesta koje je nakon svog drugog pit stopa u 41. krugu nasledio Raikkonen. Vettel je zbog dva uzastopna pit stopa izgubio i četvrto mesto od Valtterija Bottasa.

Ispred njih je Raikkonen na mekoj gumi dva kruga pre kraja sustigao Rosberga, ali je Nemac onda napravio grešku u krivini 1 što je omogućilo Raikkonenu da ga prođe i dođe do druge pozicije.

Hamilton je kontrolisao situaciju na vrhu i bez problema je došao do treće pobede u sezoni. Raikkonen je završio kao drugi, dok je Rosberg ponovo bio treći. Bottas je zadržao Vettela iza sebe i osvojio četvrto mesto, Ricciardo je bio šesti, Grosjean sedmi, Perez osmi, Kvyat deveti, a Massa deseti.

F1 Serbia

F1 Serbia je portal koji se bavi vestima iz auto-moto sporta, pre svega iz Formule 1. Na našem portalu možete naći puno informacija o vozaćima, timovima, stazama kao i da se družite sa našim članovima na forumu.

Video