Espargaro odvezao najbrži krug ikada za Suzuki

Nakon teškog trkačkog vikenda, koji je otkrio pouzdanost i probleme sa maksimalnom brzinom, Aleix Espargaro ostvario je najbrži krug ikada na stazi.

Uprkos što je i dalje prevelik za GSX-RR, Španac je postavio najbolje vreme od 1m 31.874s tokom srede, poslednjeg dana testiranja.

Na lošija vremena uticala je i maksimalna brzina, Espargaro je postizao brzinu od 312.7km/h, u poređenju sa 338.6km/h koju je postigao Dani Pedrosa. Međutim to je povećanje u odnosu na brzinu od 305.7km/h postignutu u ponedeljak, kada je Espargarovo najbolje vreme bilo 1m 32.315s.

“Ja sam i dalje prevelik za motor, ali mi to znamo, modifikujemo oplatu i poboljšali smo nekoliko detalja danas”, rekao je Espargaro, koji se pridružio Suzuki timu nakon osvajanja svoje prve pol pozicije i podijuma u MotoGP ove godine sa Forward Yamahom.

“Nažalos zbog kiše smo propustili kompletan drugi dan, ali smo mnogo naučili o motoru. Prvi dan je bio samo upoznavanje motora i pronalaženje prave pozicije, ali danas smo pokušali da idemo do krajnjih granica motora, i otrkio sam da je ram zaista dobar a da su skretanje i upravljanje zaista laki”.

“Takođe smo napravili velike korake na polju elektronike i napravili smo dobra poboljšanja na kontroli proklizavanja i kočenja motorom”.

“Prilično sam optimističan, dobro je što sam mogao da ostvarim prolazna vremena koja nisu toliko daleko od vrhunskih momaka. Sada se zaista radujem sledećem testiranju i daljem razvoju”.

Espargarov timski kolega Maverick Vinales bio je 18. od 22. vozača sa 1.243s zaostatka u odnosu na Espargarovo vreme.

“Radili smo sa starim tvrdim gumama a onda smo jednom izašli sa mekim i ništa se nije poboljšalo”, bivši Moto3 šampion i višestruki pobednik trka u Moto2 objasnio je: “Bolje prijanjanje sam imao sa tvrdim gumama i mogao sam postaviti ista vremena po krugu kao prvog dana kada sam vozio na mekim gumama”.

“Mnogo sam naučio o motoru i zabavno ga je voziti. Radujem se sledećem testu u Jerezu”.

Suzukiju je kao i Ducatiju i Apriliji dozvoljeno da se takmiči sa tehničkim beneficijama otvrorene klase. To uključuje više goriva i više motora za promenu.

Menadžer tima Davide Brivio: “Najveća pozitivna stvar je što se motor svideo obojici vozača koji su bili zadovoljni tokom testa i uživali su vozeći ga”.

“Naravno i dalje ima oblasti koje moramo poboljšati kao što su performanse motora i elektronika, i višećemo testirati u Jerezu krajem meseca. Nadamo se da ćemo moći da zaključimo 2014 sa još jednim pozitivnim testom i da ćemo biti u stanju da sezonu 2015 počnemo sa potpuno spremnim motorom”.

Zabrana testiranja uslediće ubrzo nakon privatnih testiranja u Jerezu.