Auto trke Formula 1

Caterham F1 team polaže nade u novo krilo

U timu Caterham veruju da će novo prednje krilo, koje će se naći na bolidu u Japanu, napraviti pomak u odnosu na njihovog glavnog rivala Marussia-u.

Oni se nadaju da će se uzdići sa dna tabele u takmičenju konstruktora u pokušaju da obezbede unosniji prihod komercijalnih prava.

Tim Liflid je u Belgiji isporučio jedan deo paketa za poboljšanje bolida, a direktor tima Manfredi Raveto veruje, da će sa novim delovima, Caterham samo napredovati počevši već od ovog vikenda.

„Planiramo da koristimo novo prednje krilo na stazi Suzuka i to će nam omogućiti da sustignemo konstruktore u koji su u sredini tabele,“ rekao je Raveto i dodao, „Nećemo više videti Marussia-u kao direktnog rivala, očekujemo da sustignemo Sauber i Lotus.“

Iako će biti veliki udarac na Caterham ako ne završe među prvih 10 konstruktora, Raveto naglašava da budućnost tima ne zavisi od toga. On je rekao da pripreme na bolidu za narednu sezonu odavno traju, koji se razvija u vazdušnom tunelu Toyota Cologne-a.

„Imali smo još jednu sednicu prošle nedelje i već se nalazimo u poodmakloj fazi“ rekao je.

„John Iley pakleno forsira, zajedno sa svojim timom, na izgradnji dobrog bolida za narednu sezonu, a sa druge strane, mi forsiramo da mu obezbedimo sredstva neophodna da bi to uradio. Imajući to u vidu, mi i dalje nismo u mogućnosti da odbacimo i razvoj trenutnog bolida, pošto se moramo boriti za deseto mesto u šampionatu konstruktora. Ali naš plan za narednu sezonu je na mestu, bez obzira na postizanje 10. mesta, mada ne treba ni da kažem da je to od ogromnog značaja za nas. Takođe, moramo biti realni, jer smo nasledili kako teško situaciju od prethodnog vlasništva.“

Raveto je naglasio da se ekipa teško borila da drži finansije pod kontrolom, kao i da su imali problema sa neočekivanim finansijskim izdacima od kada su preuzeli tim.

„U ovom timu iznenađenjima nikada kraja. To nije lepo, jer verujem da smo restruktuirali stvari na takav način da možemo da upravljamo timom i da možemo da živimo od onoga što ćemo generisati, u smislu prihoda. Ali ako nastavimo da imamo 10 iznenađenja dnevno, onda moramo da imamo i 10 čuda dnevno. Moja najveća briga je šta će se desiti kad ponestane čuda.“

Lazar Stanić

Lazar je jedan od osnivača sajta. Uživa u auto trkama i ne propušta ni jednu trku Formule 1. Uglavnom piše o WRC-u i WTCC-u. Osim što piše, zadužen je za fotografisanje auto-moto trka. Ukoliko se sastajete sa nekim iz redakcije, postoji velika šansa da će to biti baš on.

Video