Bridgestone preporučio ekstra-tvrdu gumu u Argentini

Bridgestone je preporučio da se fabrički vozači Honde i Yamahe trkaju sa ekstra-tvrdom zadnjom gumom u nedelju, na argentinskom MotoGP-iju.

Hondini vozači Marc Marquez, Car Crutchlow i Hiroshi Aoyama su umesto tvrde zadnje, sa kojom je Marquez napravio četiri sekunde prednosti – pre nego što ga je Valentino Rossi sustigao sa novom ekstra-tvrdom.

Bitka je odlučena krug ranije, kada je Marquez pao sa motora usled sudaranja sa Valentinom Rossijem, ustupajući Andrei Doviziosu drugo mesto za Ducati i Calu Crutchlowu treće.

Zbog otvorene kategorije koncesija, Ducati nije imao pristup novoj ekstra-tvrdoj zadnjoj gumi, što znači da su dva od tri vozača koja su došla do podijuma vozila tvrdu, zadnju gumu.

„Na osnovu naše analize preko vikenda, naša preporuka za fabričke Honde i Yamahe bila je da vozači voze sa ekstra-tvrdom gumom, ali na kraju je svaki vozač morao da napravi sopstvenu odluku na osnovu njihove strategije tokom trke i podešavanja motocikla“, rekao je glavni inženjer Bridgestona, Masao Azuma.

„Napraviti konačnu odluku o izboru  pneumatika je teško za neke vozača, pošto su vremenski uslovi tokom trke bili hladniji, u odnosu na subotu kada su imali svoje simulacije trke. Rossijev brzi, konstantni tempo na ekstra-tvrdoj zadnjoj gumi je bio impresivan, ali je i Marquez vozio veoma jakim tempom i borio se za pobedu na tvrdoj gumi.

„Takođe, Crutchlow je bio treći i postavio je svoj najbrži krug u poslednjem krugu trke sa tvrdom zadnjom gumom, tako da je očigledno da je i ova opcija dobra. Upravljanje gumom je u ovoj trci bio ključ, čak i zadnja, glatka za fabričke Honde i Yamahe je mogla da proizvode pobednički performans.

 

Foto: www.sportrider.com

Video