Bradl se uzda u moć Yamaha fabrike u 2015.

Forward Yamaha vozač, Stefan Bradl se nada da će dobiti  M1 fabričke motore za start nove MotoGP sezone.

Nemac, koji je prešao u Forward tim posle tri sezone u LCR Hondi, je bio osmi u ukupnom plasmanu na testu otvaranja u Sepangu,  i komforno najbrži u otvorenoj kategoriji.

Bradl je rekao za Crash.net da je njegov Yamaha paket manje-više iz 014., ali i da će „korak po korak dobijati više materijala od Yamahe, i najverovatnije novi motor za Katar.“

Dalje upitan o budućim motorima, Bradl veruje da  će oni biti „manje-više isti (kao fabrički), samo bez novog menjača. Biće dobri motori, siguran sam.. Yamaha se zaista interesuje za to što radi. Njihova podrška je sjajna.“

Bradlovo vreme na testu u Sepangu je bilo 1.4s iza rekordnog vremena Marca Marqueza, Hondinog šampiona.. ali brže od njegove bivše satelitske RC213V mehanizacije.

„Rukovanje je dobro. Možeš koristiti trakciju zadnje gume sasvim dobro“, rekao je za YZR-M1. „Postoje neki pozitivni i negativni poeni, kada uporedim sa ranijim motociklom. Možete osetiti da je stabilnost kočenja drugačija. Možete koristiti zadnju za okretanje prilično dobro. U mogućnosti sam da koristim mašinu. Za sada, odlično. Glavna stvar je da se sada radi na geometriji, da se sazna da li možemo da poboljšamo stabilnost kočenja i da vidimo da li možemo da poboljšamo elektroniku. Najveća razlika između Forward i fabričke Yamahe je nedostatak novog menjača i upotreba standardnog ECU sistema, obaveznog za otvorenu kategoriju. Nije velika razlika“, rekao je Bradl za elektroniku za otvorenu kategoriju. „Potrebno je više vremena na podešavanju i više vremena rada na tome, pogotovo ukoliko želite da napravite neke promene.“

Novi Suzuki vozač, Aleix Espargaro je dominirao prošle godine za Forward Racing u otvorenoj kategoriji, kako god Honda ima unapređenu RC213-RS mašinu za ovu sezone, a Ducati takođe ulazi sa dva nova motocikla, sa Avintia.

Drugi Sepang test je počeo jutros.

Video