Auto trke Rally

Bostanči i Zečević pobednici Serbia relija

Posle dva dana i 12 brzinskih ispita na tri lokacije oko Užica završen je 48. Srbija reli koji u nacionalnom šampionatu pripao Vladimiru Zečeviću i Dariu Konstatinoviću u Pežou 206 RC. Prvo mesto u generalnom plasmanu za ERT (Evropski reli trofi) osvojila je posada iz Turske Murat Bostanči i Onur Vatensever u Ford Fiesti S2000.

U triler završnici, gotovo nikad neizvesnijoj unazad nekoliko sezona odlučivalo se o pobedniku u generalnom plasmanu šampionata Srbija, a možda i o novom šampionu najzahtevnije discipline. Možda, jer do kraja sezona u kalendaru stoji da treba da se odradi još Beogradski reli, ali niko sa sigurnoću nije mogao da potvrdi, da li će ga biti, a nije zvanično otkazan.

Vratimo se trileru. Brzinski ispit pre kraja Zečević ima 2.8 sekundi prednosti nad Rabrenovićem, ali i probušen hladnjak. Rabrenović je finalni brzinac Lokve 2 vozio 7:59,1, što je je skoro 15 sekundi brže u odnosu na prvi prolaz. U boksu napetost, svi su pored radio veze čeka se vreme Zečevića. Vladimir je Lokve 2 odradio za 7:56, 4, neverovatnih pola minuta brže nego u prvom prolazu i tako se dokopao prvog mesta u generalnom plasmanu i drugog dana 48. Srbija relija. Vrhunac svega je bio više nego prijateljski zagrljaj Zečevića i Rabrenovića u servisnom parkištu propraćen ovacijama pristunih kolega, mehaničara, sudija i naravno publike. Valja napomenuti da im je vetar u leđa davala odlična posada Nenad Vićentić / Nataša Tunguz u Renault Cliu.

dika i vladica

Ništa manje napeto i uzbudljivo bilo je u klasi 1, gde je pobednik bio Ivan Maksimović sa svojim suvozačem Dejanom Andrićem. Drugo mesto zauzela je prošlogodišnja šampionska posada Nenad Mirković / Stefan Mitrović, a treća je bila posada koja se ove godine ponovo vratila na reli scenu Zoran Šolajić / Igor Đukanović.

makso

Pobednika relija na Jahorini Luka Kotorčević prvog dana završio je takmičanje odmah na startu, jer je usled pucanja kočionog diska izleteo 200m pre kraja jednog od brzinaca. Iako je za nedelju automobil Kotorčevića bio spreman, desio se novi peh. Na jednom skoku došlo je do loma ventila, tako da je tu trkački vikend za njega bio završen.

Klasa 2, do 1400 grupe N i A, do pobede su stigli Aleksandar Dučić i Dejan Golić u Suzuki Swiftu ispred Petra Pejića i Mladena Nijemčevića sa VW Polom. Debitantska posada pred domaćom publikom Miloš Marjanović i Boris Stanko imali su izletanje i poprilično oštetili svoj automobil.

marjanovic

„Naše izletanje se dogodilo na prvom brzinskom ispitu Vrela. Na brzoj desnoj krivini koju smo prošli pod punim gasom inercija nas je iznela u kanal koji se nalazi pored puta. Na samom izlasku iz kanala i povratku na stazu čekala nas je ogromna stena skrivena u šiblju. Naletvši na nju našli smo se prvo na „nosu“ auta, potom na krovu. Na sreću moj suvozač Boris Stanko i ja smo prošli bez ogrebotine. Nije bilo moguće nastaviti, auto je pretrpeo veliku štetu i što se nas tiče do sledeće sezone predstoji spremanje auta i opet smo na stazi. Sve ovo vidimo kao veliku školu i nipošto se ne predajemo“ – izjavio je Marjanović posle završenog 48. Serbia relija.

 

foto: Tijana Cvijović / Dragan Karadarević / plumrace.com

Predrag Grujić

Peđa se timu priključio neposredno po osnivanju. Razvoj sajta podstiče kroz vesti i fotografisanje domaćeg auto i karting šampionata, jer kao nekadašnji vozač malog N-a ima najsvežije informacije.

Video