Jovan Lazarević Bekinac u Hibridu

Dvadesetogodišnji Jovan Lazarević, šampion na brdu i juniorski šampion na krugu u klasi 1, popularni Mali N, odlučio je da je vreme za prelazak u jaču klasu.

Automobil za klasu dva, Yugo Hibrid, se već sprema, a radi ga Miloš Petrović Tjuner iz Kragujevca. Automobil je u potpunosti nov, tako da smo rešili da pozovemo Jovana i popričamo sa njim.

Bekinac

„Istina je, rešio sam da je vreme za prelazak u jaču kategoriju. Ovo je još jedan korak ka mom putu u Evropu. Želim tamo da se oprobam, a Hibrid je samo jedna stepenica bliže cilju. Mnogi brzi vozači su prešli iz Malog N-a i mislim da je vreme i za mene.“ – počinje Jovan.

Na pitanje o autu kaže – „Pronašli smo potpuno novu školjku iz 80 i neke godine, poznatiju kao Yugo Amerika, za koju su kupljeni svi novi delovi i trenutno je na sklapanju kod Miloša tjunera, verujemo da će biti konkurentan. Prošlogodišnji auto bio je na prodaju, a sada smo odlučili da od njega napravimo rezervni auto za klasu Hibrid.“

Za sve one manje upućene Miloš Petrović nadaleko je jedan od poznajitih tjunera u Srbiji za izradu trkačkih motora i automobila, a počeo je davne 2001. godine praveći mali N nekadašnjem automobilisti Bojanu Dobrosavljeviću. Već na svojoj prvoj trci Bojan dolazi do pobede i do prvе provere regularnosti na motoru Miloša Petrovića, koji se ispostavlja kao krajnje regularan, te takva situacija otvara vrata Milošu Tjuneru u svom daljem radu. Narednih godina broj automobila u njegovoj garaži se povećavao, pa su tako već 2003. godine izašli mnogi brzi Yugići koje su vozili Darko Božilović, Aleksandar Pantelić sa kojim je stigao do prve titule u klasi Hibrid na brdu, zatim Bojan Dobrosavljević, Predrag Došen, i mnogi drugi. Pored naših vozača mnogi vozači iz Crne Gore i okruženja dolazili su do značajnih rezultata upravo sa Miloševim motorima.

Milos Petrović sa svojim vozačima. Prva, drugo i treće mesto
Milos Petrović sa svojim vozačima. Prvo, drugo i treće mesto u klasi Mali N

DSC_3459

Iz godine u godinu nizali su se šampioni koji su potekli iz Miloševe garaže, kao i mnogi automobili poput Opel Astre SP Darka Božilovića, dosta Pežoa 106, VW Polo, a do najviše titula u saradnji sa Milošem došao je Predrag Lambaša, koji je slobodno možemo reći postao i mentor Jovanu Lazareviću, kao i mnogim drugim mladim vozačima početnicima i dosta pomogao svojim savetima oko ležanja automobila, kao i oko same vožnje.

Upravo sa takvim timom, Jovan je prethodne sezone stigao do šampionske titule na brdu, kao i šampionske titule u konkurenciji juniora na brdskim i kružnim stazama, ali i do vicešampionske titule u seniorima na krugu. Pored svoje porodice i Bagi trans kompanije, sigurno da su najveću ulogu u pohodu na titule imali upravo Miloš Petrović i Predrag Lambaša, a kažu da tim koji ima uspeh ne treba menjati.

Beknac

Bekinac1

Pored Jovana, za sada je potpuno izvestan i prelazak prošlogodišnjeg šampiona Branislava Cvetića u jaču klasu.